vrijdag 9 september 2011

een ijsje als voorgerecht

Om mijn namiddag af te sluiten ben ik het caféetje aan de overkant van mijn appartement eens gaan uittesten. Naast koffie, homemade ice tea en cookies, hebben ze ook overheerlijk artisanaal ijs. Het valt me op dat alles wat bio, organic en artisan is, erg in trek is bij de New Yorkers..
Ik had keuze uit zeer speciale smaken, maar ik heb op save gespeeld en ben voor een klassieker gegaan, chocolaaaaaaa..
De stijl van het interieur is helemaal mijn ding. Zeer basic, een tikkeltje vintage en mooie pastelkleuren..
Aan het website kan je een beetje opmaken welke stijl het ongeveer is
















Ze zijn altijd zeer laat open, dus wanneer ik 's avonds eens nood heb aan een dessertje moet ik maar juist naar de overkant van de straat lopen. Het het is echt super gezellig. Met bankjes aan de buitenkant en plantjes op de vensterbank.. Dingen die bij ons heel gewoon zijn, maar hier zeer bijzonder..















Aan de overkant is ook een restaurant. In mijn reisgids werd het zelfs aanbevolen als 'lekkere Italiaanse keuken'. Ik had het plan om er één van de komende dagen eens te gaan eten, tot ik vandaag zag dat het gesloten was. Ik had al gemerkt dat de internet verbinden (die ik overigens van daar aftap :) ) niet meer in mijn lijst van wifi stond. Dus ik ging eens kijken waarom ze gesloten waren. Nu blijkt dat de "healthy deparptment' de boel gesloten heeft.. Maar best dat ik nog niet langs gegaan was.
Nu zit in zonder een goede internet verbinding en moet ik uit mijn raam gaan zitten om toch nog iets van de buren af te tappen... Ik zit hier gezellig op de fire escape met mijn computer om mijn schoot.

with love,
a.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten