vrijdag 9 september 2011

buttercream

Vanmorgen ben ik een beetje de toerist gaan uithangen op de Brooklyn Bridge.
Heel toevallig eigenlijk doordat de metro waar ik opzat niet verder reed dan die halte.
Dan ben ik maar afgestapt en ipv over te stappen ben ik eens een kijkje gaan nemen aan de overkant van het eiland. Het was een warme wandeling in de vlakke zon. Ongeveer halverwege de brug is een rustpunt en daar was een heerlijk windje.
Het was een prachtig zicht op Manhattan. Niet te beschrijven eigenlijk. Helaas heb ik geen beeldmateriaal aangezien ik de batterij van mijn fototoestel in de lader heb laten zitten. Tja, ik zal nog eens een tripje naar Brooklyn moeten maken..

Wat later ben ik wat gaan rondhangen in TRIBECA. Gezellige straatjes, en vooral lekkere taartjes.
Ik wandelde maar wat rond en op het voetpad zak ik twee bakjes staan. Bij ons vind je nogal gauw bankjes aan de kant van de weg, of langs het water. Hier is dit dus een grote uitzondering!!
De enorme hitte had me wel wat vermoeid, dus ik kon best een rustpauze gebruiken.
De banken waren eigendom van een klein maar zeer gezellige 'bakery'. De taarten waren gigantisch en de cupcakes zagen er verrukkelijk uit. Ik kon niet weerstaan...
Het interieur was ook helemaal mijn ding. Oude pastelkleurige tafels, allemaal verschillende stoelen en een rek vol oude blikken dozen. Ik had er gerust een hele dag kunnen blijven zitten!!















With love,
a.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten