dinsdag 13 september 2011

--------------

Vandaag was een dagje niets doen.. Geen geplande bezoekjes of buurten om door te wandelen..
Gewoon genieten van het feit dat ik het mij kan permitteren om een dag niet door de straten te rushen. Doordat ik hier toch wel een tijdje zal zitten, is een dagje rust geen verloren dag.


Ik heb eindelijk de tijd genomen om verder te lezen in mijn boek. Ik ben er al zo lang in bezig en geraak maar niet verder.. Dus vandaag was de perfecte dag om verder te lezen..

Geen heuse verhalen dus om over te bloggen, helaas :)

with love,
a.

2 opmerkingen:

  1. Een reisblog lézen is dan misschien niet écht reizen, maar toch al een klein beetje :) Dank je om de link door te sturen!
    Heel persoonlijk geschreven en bijgevolg héél leuk om te lezen! Zo kunnen we toch al wat de sfeer proeven en natuurlijk ferm zin krijgen om een ticketje New York te boeken.

    Enjoy NY!
    (Ellen van Quartier Bricolé)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heeej, Jij hebt anders ook wel een leuke blog :) Ik ga hem zeker ook volgen!!!

    BeantwoordenVerwijderen