donderdag 15 september 2011

de two city-girls verenigd.

Wanneer je dag volgepropt zit met leuke dingen is het moeilijk om er 's avonds nog eens een verslagje over te schrijven. Het is me al opgevallen dat ik dit dan meestal de volgende ochtend doe.. Want hoewel deze stad nooit slaapt, is hier 's ochtends niet veel te beleven. Behalve ontbijten dan..
En dat ga ik ook zo dadelijk doen.

Gister avond zijn mijn papa en zijn kersverse bruid aangekomen op New Yorkse bodem. Het was een zeer blij weerzien.. Want na de trouw zijn ze onmiddellijk op reis vertrokken, en hoewel ze ook de hele tijd in de VS waren, zien we elkaar nu pas terug. De twee city-girls (Nel en ikzelf) vlogen elkaar in de armen.. Want eindelijk waren we samen in de stad van onze dromen..

Het was wel eens een hele zoektocht naar hun hotel. Want in tegenstelling tot mezelf, logeren zij wel in een hotel.. Chinatown was tot nu toe zeer onbekend terrein voor mij, maar bij deze heb ik het helemaal ontrafeld. De taxichauffer wist helaas niet waar hij me naartoe moest brengen, dus heb ik hem zelf maar de weg moeten wijzen.. en heb ik moeten betalen voor een rit die ik beter zelf gedaan had.. Bovendien kon ik nog eens een flink stuk stappen..

We zijn in de buurt van Time Square iets gaan eten. En hoewel het een zeer toeristische plek is, moet je het toch eens gezien hebben na zonsondergang. Al die lichtjes en flitsen, zoveel indrukken om zeer korte tijd. Het blijft toch iets appart.
Aangezien ik al iets gegeten had (lees: sushi) man ik maar een chocolate cake for dessert :)
Wat laten ben ik nog maar eens decadent gaan doen op een dakterras. De sky Room was een zeer stijlvolle rooftop, with an incredible view!!!!!!!!!!!!!!
Twee Cosmo's later.... hebben we de avond afgesloten met de Lottes.
Slechts één van de twee mocht ook naar boven komen, want kleine kindjes moeten beneden blijven ;) :p

xoxo
a.

2 opmerkingen:

  1. Wat is dat toch met die 2 Lottes? Wie zijn dat in godsnaam? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha, neen, ik bedoelde Nel en ik :)
    maar die twee lottes hier zijn ook wel de max :D

    BeantwoordenVerwijderen